Oldalak

2012. február 18., szombat

Puzzle-s fülbevaló zsugorkából

Az egyik gyöngyös boltban régebben láttam egy puzzle-s kis  medált, és gondoltam ,hogy tök jó fülit lehetne belőle csinálni ,de nem vettem meg.Mikor már másodjára mentünk (a belvárosban van, úgy hogy ,kb.2 héttel később mentünk másodjára :)) Akkor már nem volt belőle :(
Most rájöttem hogy én is tudok csinálni zsugorkából:


Hozzávalók:
-Átlátszó zsugorka
-Csiszolópapír
-Színes ceruza

Elkészítés:
(Részletes leírást ,és azt ,hogy mekkorára kell tervezni a motívumot a görögdinnye-szett-es zsugorkás alkotásomnál olvashatod el)
Csiszoljuk meg a zsugorpapírt.Rajzoljuk meg a motívumot. (nagyobbra kell rajzolni ,mert ugye a zsugorka összezsugorodik kb.a negyedrészére)Színezzük ki, és csináljunk lyukat rá. (amivel majd összekapcsoljuk a fülbevalóalkatrésszel.)NAGYOBB LYUKAT CSINÁLJUNK ,MERT A LYUK UGYANÚGY ÖSSZEZSUGORODIK!!
Rakjuk be a sütőbe sütőpapírral egy tepsibe.150 °C fokos sütőbe rakjuk ,és süssük 10 percig.A rajzos felszínével felfelé fordítva süssük.Majd ,ha kihűlt forgassuk át ,hogy a rajzos felszínük lefele legyen, és olvasszuk 200 °C-on amíg a széleik szépen lekerekednek.
És kész! Már csak össze kell kapcsolni egy fülbevaló alkatrésszel.
Ha akarjuk akkor még lelakkozhatjuk (pl.átlátszó körömlakkal) hogy szépen csillogjon-villogjon. :) És rakjuk el jól, mert nálam mindig 1-1 napra "eltűnik"! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése