Oldalak

2012. február 26., vasárnap

Tortaszeletek süthető gyurmából

Még mindig nem "szállt ki" belőlem (és nem is fog egyhamar :-D) az alkotóvágy  a süthető gyurma terén.

Az interneten sokfelé lehet látni süthető gyurmás blogokat, én is azokat nézegettem.Láttam sok tortát meg mindent, de semelyiknél sem volt leírva, hogy hogyan készítették el.Ezért én leírom nektek.
De előbb megmutaton ,hogy milyen lett:




Hozzávalók:
-Barna, fehér, és egy bármilyen színű süthető gyurma
-Tésztanyújtó gép (ha nincs akkor a kezünkkel is kinyújthatjuk vagy egy pohár segítségével)
-Kés
-Szerelőpálca
-Fülbevaló alkatrész

Így készült:
Gyúrtam 2 egyforma golyócskát a barna gyurmából, ezeket kilapítottam. Majd gyúrtam még egy ugyanakkora golyót, de fehér gyurmából.Ezt is kilapítottam.A hármat egymásra raktam. Megnéztem ,hogy nem túl nagy-e kis fülbevaló tortaszeleteknek, és 8 felé vágtam.
 (Aki nem akar egyszerre ennyit ,az ne tapassza nagyon össze a lapított golyókat, mert amikor felvágja akkor még szét tudja szedni, és akkor csak négyet csinál azaz 2 párt :D .)
Én is két párt csináltam:

Ezután fogjuk a 3. színű gyurmát ,és kinyújtjuk nagyon vékonyra.Bevonjuk vele a tortaszeletek tetejét, alját valamint a hátulját .Ezután készítünk egy vékony csíkot, amit a bevont hátuljának az aljára teszünk. Ugyanezt megcsináljuk ,csak fehér gyurmával, és a tetejére tesszük. (Ez lesz a hab)
És a barna "piskótás" részeknél apró pöttyöket csinálok, hogy olyan igazi "piskótás" legyen.

 Ezután jöttek rá a különböző színű kis golyócskák, vagyis a "cukormáz".És már csak egy szerepőpálcát kell beléjük szúrni. (Én azzal sütöttem ki hátha bennemarad, de kijöttek a tortából, ezért ragasztóval rögzítettem.)
Tehát kisütöttem, és utána mind megettem!!
Csak vicc volt! :D Kisütöttem ,és utána összekapcsoltam egy fülbevaló alkatrésszel.
És odaadtam Agancsnak! Mert ez volt az egyik szülinapi ajándéka! :D

És itt van a megajándékozott az ajándékával. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése