Oldalak

2012. február 25., szombat

Szívecskés mécsesalátét

Ez az a híres szívecskés mécsesalátét amit, anyának csinálok a szülinapjára. Ezt az ötletet a Praktika magazinban láttam. Nagyon megtetszett ezért gyorsan be is szereztem piros fémlapot.



Hozzávalók:
-piros fémlap
-indigó
-vékony hegyű beszáradt golyóstoll
-domborítószerszám
-dekorgumi
-csiszolópapír
-festék

Még jó ,hogy Agancs nem dobta ki a kiszáradt tűhegyű tollamat!
Ugyanis ez vékonyabb mint a domborítószerszám ,ezért ezzel húztam át a kontúrokat, de előtte indigóval a lap fonákoldalára átmásoltam a mintát.
A dekorgumi azért kell ,hogy amikor domborítjuk a lapot legyen alatta valami puha dolog.
Ezután kivágtam a formát. (Ha nagyon éles lenne a széle akkor csiszoljuk meg :)  )


A virág szirmait ,és a leveleket domborítóval áthúztam. Ezután a színoldalára fordítottam,és a virág kidomborodó szirmait,a kontúrok mentén áthúztam a mintát a tűhegyű tollal.  Ezzel elvileg "karakteresebb" lesz a motívumunk.
Ha szeretnénk még 3D vagy pufifestékkel a szárak végére tehetünk pici pöttyöket.

És ennyi!! Nagyon jól illik romantikus vacsorákhoz is .:D
És speciel csak szimplán megterítek vele holnap:P :D

2 megjegyzés:

  1. És csak meg szeretném köszönni Kisribizlinek ,hogy kölcsönadta hozzá a domborítóját!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett ez is Deni, mint minden ami kikerül a kezed alól!! Jó, hogy valaki végre használta a domborítót, amit csak megvettem.. alig várom a többi ajándékról is a bejegyzéseket!:))

    VálaszTörlés