Oldalak

2012. február 24., péntek

Agancs SZÜLINAPJA!

Már 4 napja nem írtam, de csak azért mert:
1.Tanulnom kellett ,és még nem tudtam befejezni azokat a dolgokat, amiket elkezdtem (így még nincs kép róluk, és nem tudtam feltenni, pedig már piszkozatban megvannak :D)
2.Vasárnap lesz Agancs koma szülinapja!!!

Úgyhogy, most arra készültem.Leírom nektek ,hogy mit fog kapni:

-Domborított szívecskés mécsesalátét
-Tortaszelet fülbevaló
-Muffin gyűrű (ha kész lesz)
-Egy jópofi képeslapszerű izéé (amúgy 1972 eseményei lesznek rajta ,és a végén ,hogy ő is megszületett :))
-Pirográfos kép (még nem tudom ,hogy melyiket adom neki)
-Az első keresztszemes hímzésem
-És természetesen a kedvenc csemegéje a mogyoró!!!!!

A gasztronómiai rész:
-Reggeli: Amerikai minipalacsinta "pancakes"
-Ebéd:(ezt nem egyedül csinálom :D) Fokhagymás krémsajttal töltött csirkemell füstölt sajtos kukoricapürével
-Amit csak úgy sütök neki:csokis-diós "büntetlen" puszedli

A leírások hamarosan a blogon!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése