Oldalak

2012. február 9., csütörtök

Répás-gyömbéres puffancsok

Ezt a kekszféleséget pocak panna blogján találtam.Nagyon tetszett (érdekesek ,de nagyom finomak az oldalon található receptek, mivel liszt, vaj ,cukor, és egyéb ilyen dolgok hozzáadása nélkül is teljesen jók :D), és könnyűnek is tűnt ezért ,úgy gondoltam,hogy megcsinálom.Kicsit változtattam a receptem, mivel én még tettem bele egy kis mézet ,fahéjat, és datolya helyett mazsolával csináltam.Tényleg egyszerű, és nagyon finom is , úgyhogy én 2 adagot csináltam. (Így lett nekem kb.32 db kicsi puffancsom.)


Hozzávalók:
40 dkg répa
8-10g gyömbér
 20dkg dió
 10dkg kókuszreszelék
160g mazsola
  2 teáskanál őrölt fahéj
2 evőkanál olaj

Úgy csináltam ,hogy a répát lereszeltem (a nagy lyukú reszelőn) a gyömbért is belereszeltem (mini reszelőn) beleraktam a diót, közben a mazsolát forró vízbe áztattam 5-10 percre ,hogy megduzzadjanak ,majd összevágtam őket, beleraktam az őrölt fahéjat, és én még rácsorgattam egy kis mézet, és az aprítóba tettem. igen ,és mikor jön a kókuszreszelék ,azt kifelejtettem belőle, amúgy azt a többi hozzávalóval együtt az aprítóba kellett volna tenni. :P de így is nagyon finom lett.
Ezután apró golyókat formáltam belőle, és mentek 175 °C -ra előmelegített sütőbe.

2 megjegyzés: