Oldalak

2012. január 30., hétfő

Lekvárcímkék

Már régóta terveztem ,hogy gyártok címkéket a lekvárjaimnak .Meg is vettük Aganccsal ,vagy 2 hónapja a hozzá való ilyen tapadós címkelapot, csak meg kellett tervezni hozzá a címkét.
Ez a feladat rám várt.Már régóta elkezdtem csinálni a címkéket, de csak most sikerül megcsinálni ilyen "dizájnosan". (Elkezdtem tervezni egy csomó címkét amikor rájöttem ,hogy ez nekem nem tetszik, és kitöröltem, és elkezdtem újra meg újra szerkeszteni :P)
Úgyhogy mostanra készültek el:
(van olyan is ami mindkét lapon szerepel!! nem akartam ,hogy ha esetleg kinyomtatnátok, akkor kárba vesszen a fél lap :D)

 
Remélem tetszik ,mert ha igen akkor jövök majd a következő adaggal! :D
Csak akkor el kell kezdeni megtervezni...

1 megjegyzés:

  1. Profi vagy.. élőben láttam a mézes-gyömbéres almalekvár címkét (mert ott figyel a hűtőmben a kóstoló:))
    Szívesen megbíználak az aszalt paradicsomos címkémmel, mert nekem nincs türelmem ilyenekhez. Az én összes címkémem fehér alapon feketével a lekvár neve....

    VálaszTörlés