Oldalak

2012. január 23., hétfő

Békás fényképtartó (süthető gyurmából)

Na nem éppen úgy alakult Agancs névnapja ahogy terveztem... A szokásos füzetbe írt versek helyett EZ készült! :)

Ami kell hozzá:
-zöld süthető gyurma
-pici mozgó szemek
-fotótartó pálca
-mini cserép
-színes tollak
-hobbyragasztó
-ragasztópisztoly
-gyurma ,vagy tűzőhab
-színes tollak

Elkészítés:
-Készítsünk a zöld gyurmából egy kis dundi hengert.Ez lesz a teste a brekinek.

-Csináljunk egy kisebb golyót , amit alulról kicsit lapítsunk le és tapasszuk rá a fejére.
-Fogpiszkálóval a fejre karcoljunk függőlegesen és vízszintesen is  egy vonalat, ezzel kijelöltük a szemet.
-Karcoljunk neki szájat is
-Négy kisebb golyót lapítsunk vékonyra, és késsel vágjuk ki a lábak és a kezek formáját.A végükre tegyünk apró bogyókat
-Most ráilleszthetjük a végtagokat a testre, az egyik kéz alá illesszük be a fotótartó pálcát, és igazítsuk meg,hogy jól álljon be.Ezután vegyük ki a pálcát!NE EZZEL SÜSSÜK KI!

(Legalábbis én sütésnél kivettem, mert egyszer szíveket akartam sütni, és rátettem a műanyag mozgó szemet, és azzal sütöttem ki! De ugye a műanyag olvad, és megolvadt plusz még valami eszméletlen büdös lett!!!!Úgyhogy én inkább ezzel nem akartam kísérletezni!:P)
-A másik kezére én 6 kis golyóból virágot csináltam (zöldből ,mert  sütés után festettem ki )
-Ezután a csomagoláson előírtak alapján süssük ki.
-Amíg sül a cserepünket béleljük ki gyurmával ,vagy tűzőhabbal
-Ha kisült a sültbéka ,és ki is hűlt :) akkor fessük ki a szemét fehérre, a virágot sárgára, és ragasszuk rá a szemére a pici mozgó szemeket.

-Ha kifestettük ragasszuk a tollakat a cserépre, és a békát ragasztópisztollyal rögzítsük a tollak közé.
 És kész:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése