Oldalak

2012. március 1., csütörtök

Quilling cserepes virág

Háth igen ,a mintát már megterveztem, de nem tudtam elkészíteni Agancs szülinapjára a pirográfos képet.
Úgyhogy ,most ezt kapta helyette:


Ez egy egyszerű, kis quilling virág, és szerintem nagyon jól sikerült, ahhoz képest ,hogy ez a 2. alkotásom ezzel a technikával.
A quilling  papírcsíkokból lehet készíteni a koszorútól kezdve a tojásdíszítéseken át szinte mindent! Használata nagyon egyszerű, technikáját könnyen el lehet sajátítani.Nem kell mást csinálni mint fogni a quillingtűnket (az egyszerűbb "tekervényeket" kézzel is meg lehet csinálni),és felpöndöríteni, tekergetni a quillingcsíkokat. Vannak másfajta technikák is ilyeneket én is meg fogok csinálni ,és majd felrakom a blogomra. :)

Anyagszükségletek:
-mini virágcserép
-tűzőhab
-hurkapálca
-quilling papírcsíkok
-quilling tű
-zöld krepp papír
-ragasztó+ragasztópisztoly

Elkészítés:
A bibéhez ,és a szirmokhoz szorosan tekerjük fel a Quillingpapírt a quillingtűre.Levéve a sodrórúdról(=quillingtű)  ragasszuk le a papír végét. (6 db szirma van és 1 közepe 1 DB VIRÁGNAK :D). Ha már mindegyiket feltekertük, és leragasztottuk a végüket, akkor oldalaiknál ragasszuk a bibe köré. A leveléhez a zöld papírcsíkot hajtsuk cseppformára. (a képen jól látszik)
 Ezt a formát rúd nélkül is elkészítetjük, hajtogatással.Először egy kis cseppformát készítünk amit le is ragasztunk.A következő hajtás ugyan az csak egy kicsit nagyobbacska cseppformát készítünk. Ezt kell folytatni addig amíg a papír el nem fogy. A végét szintén összeragasztjuk.
A hurkapálcát betekerjük zöld krepp papírral ez lesz a szára.(én 2 szárat csináltam)A cserepet pedig kibéleljük a tűzőhabbal. Beleszúrjuk a szárakat a tűzőhabbal kibélelt cserépbe, és a szárhoz ragasztópisztollyal rögzítjük a leveleket. A szár tetejéhez ragasztjuk a virágot, és KÉSZ!
Remekül mutat bárhol!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése