Oldalak

2013. február 2., szombat

Ananászos almalekvár

Be kell hoznom a lemaradásaimat! A felvételi minden időmet lekötötte eddig!!! Most már hogy vége (már csak a szóbelik vannak :(  )
Az utolsó pillanatban megvan a januári befőzés. Ebben a hónapban csináltam már kivi lekvárt, narancs lekvárt, csak ezek a bejegyzések már fennt vannak a blogon, és én valami újat szerettem volna.

Úgy jött az ötlet, hogy a zöldségesnél volt 100 ft- ért kicsit hibás alma (csak a külseje volt hibás ,a belseje nagyon szép és finom :P ) Vettünk rögtön 2 kg-t. Gondolkoztam ,mivel lehetne párosítani, és egyszer csak megakadt a szemem 2 konzerv ananászon. A tökéletes páros!


Hozzávalók:
kb. 1,5 kg alma megpucolva ,felkockázva
2 db ananászkonzerv
1 ek. dzsemfix (a dzsemfixben van tartósítószer csak azért tettem bele)
200 g cukor

Elkészítés:
Az almákat meghámozzuk, felkockázzunk. Az ananászt is kisebb kockákra vágjuk, és 1 konzervnek a levét is beletesszük. Addig főzzük ,amíg meg nem puhul az alma, majd beletesszük a cukrot, és a dzsemfixet. Szükség szerint egy kicsit turmixoljuk össze, én most direkt egy kicsit darabosra akartam hagyni.
Csírátlanított üvegekbe szedjük ,majd bebugyoláljuk őket.

Másnap megkóstoljuk (házi kalácson ! :)  ) és a trópusokon érezzük magunkat! Olyan fincsi ez a páros :P

Jaaaa és meg kell mondanom ez a 100. bejegyzés, igy több mint egy év alatt, kritikus hónapokkal, időhiányban, de megvan.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése